Bra start på veckan...

Jag tycker alltid att det är roligare att jobba på loven än 
under terminerna och även om dagen blev bitvis turbulent idag,
så var det ändå en bra dag.
 
Efter jobbet var det en snabb visit hemma där hela familjen var samlad även idag
innan jag slulle iväg och repa teater.
 
 
Charles Dickens´ "En julsaga".
Kul!!!
 
Sen var det lite måndagsmys här hemma med hela familje igen.
Gött!!!
 
Titeln på veckans låt passar rätt bra med tanke på vilka jag umgicks med i lördags.
En massa zombies.
Ja, jag var ju zombie själv också, så jag var också "Bad company"! 
 
 
Five finger death punch - Bad company
 
 
Rock on!!!
1 Kommentarer
Postat av: Znogge

Finns fördelar med den elevfria skolan ;-)

2014-06-17 @ 06:49:39
URL: http://znogge.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: