Go lördag...

...trots fortsatta nysningar och snörvlande av allergin.
Trots medicin, så segar den och vägrar ge med sig,
men jag är envisast!!!
 
Hade min kontaktungdom hemma idag och vi spelade TV-spel
och käkade på pizzeria.
Gött!

Vi körde oclså och hämtade Gabbe och 2 av hans kompisar 
på Paintball-banan utanför Löddeköpinge där de krigat med varandra under dagen.
 
 
Första gången jag varit utomhus sen i onsdags, så det kändes skönt,
trots att jag nös ännu mera av det.
 
Nåja, Pollensäsongen bör ju snart vara över...
 
Rock on!!!
2 Kommentarer
Postat av: Micke

Jo allergisäsongen närmar sig väl slutet...fast det vete sjuttan..känns det som i alla fall just nu.
Är inte så drabbad själv då medicinen "biter" på mig, men kollegor har det svårare..tur vi snart går på semester.

Ha de bäst nu och Rock on :)

2014-06-29 @ 11:13:58
URL: http://guldkryckan.blogspot.se
Postat av: Achilles

Jag skulle rekommendera Arch Enemy -. War eternal för blåsa bort pollenallergin. Vansinnigt bra skiva

2014-06-29 @ 11:27:39
URL: http://parethardrock.se

Kommentera inlägget här:

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: