Maria 45 år!!!

Min vackra hustru blir idag 45 år!!!
 
 
STORT grattis till dig, älskade Maria!!!
 
Hon väcktes tidigt i morse av "skönsång" från sin make och frukost på sängen. 
Efter arbetsdagen åkte vi sen till svärföräldrarna där hon blev mera firad
och där är ännu Maria och Elle kvar, för i morgon bitti åker de till Paris!
Gött, töser!
 
Jag har haft tuffa dagar med min pollenallergi, 
men har ändå lyckatrs jobba varje dag,
men nu känner jag att orken är slut.
I morgon stannar jag hemma och kurerar mig och
hoppas på att pollensäsongen snart är över.  
 
Till dig, min älskling, på din födelsedag!
 
Blondie - Maria
 
 
Rock on!!!
2 Kommentarer
Postat av: Ama de casa

Grattis till Maria! Härligt att få åka till Paris :-) Mindre härligt med din allergi... Hoppas det blir pollenfritt snart!

2014-06-26 @ 11:06:45
URL: http://amacasa.wordpress.com
Postat av: Micke

Stort grattis i efterskott....hurra hurra hurra :)

Jo..har en kollega som lider mycket just nu av den där pollen..på mig biter medicinerna, men inte på henne..hoppas allt blivit bättre.

Ha de gött/ Guldkryckan

2014-06-26 @ 21:10:12
URL: http://guldkryckan.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: