Nationaldag och gräsänkling.

Så var det dags att vara gräsänkling igen.
Maria och Elle har en tjejhelg med vänner på ön Ven.
 
 
Gött för dem och helt ok att vara ensam en helg. 
 
Det är ju Nationaldagen idag och den spenderades till stor del i sadeln på min Harley
med min gode vän och hojbroder Fidde,
på de underbara vägarna här i Sveriges vackraste del,
Skåne!!!
 
 
Vi tog en tur ner till Skanörs hamn där vi stannade för en glass och
döm om vår förvåning när vi träffar våra vänner hemifrån, 
Emil och Monika och deras lilla Moa där nere. 
 
  
 
Kul!
 
Nu är det avkoppling hemma med lite vin och choklad.
Ja, jag älskar ju choklad och fick en hel del gott på min födelsedagsfest!
MUMS!!!
Skriver och planerar för Skräckfabriken AB också, 
vi har ju ett stort Zombieevent nästa lördag.
Spännande!
 
I morgon är det motorträffen i Staffanstorp, så då är det dags att köra hoj igen.
 
Ha en fortsatt bra Nationaldag!!!
 
Live to ride, 
Ride to live!!!
3 Kommentarer
Postat av: Znogge

Minsann, du var i mina trakter i dag :-)

Fortsatt trevlig kväll!

2014-06-06 @ 21:42:21
URL: http://znogge.wordpress.com/
Postat av: marina

Det låter som ett helt ok vis att spendera nationaldagen på tycker jag!

2014-06-07 @ 04:56:22
URL: http://www.marinasbay.blogspot.com
Postat av: camilla

Kan tänka mig att det blir en hel del hoj körning i helgen ;)
Att vara gräsänka/gräsänkling nån gång så där är aldrig fel.Man vet ju att dom snart kommer hem.
Kram!

2014-06-07 @ 07:45:44
URL: http://cammo69.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: