En aktiv helg bakom mig.

Ja, mängden vila den här helgen har varit lite bristfällig.
Men det har varit på goda grunder.
Igår var det kalas för systersonen Jani, som fyller 20 idag.
Men innan kalaset körde jag upp till Småland och hämtade Yvonne
som såklart ville vara med på kalaset.
Efter kalaset var det ett snabbt stopp hemma för at ge min krassliga hustru en puss
och sen iväg till Emil för en pokerkväll med grabbarna.
 
 
 
 Som vanligt en lyckad kväll med god mat och dryck och många go´a skratt
i sällskap av ett gött gäng.
Dessutom blev det ett litet plus i kassan och det är ju trevligt.
 
Idag åkte vi till Växjö med hela go´a teatergänget och spelade
Old Saybrook en sista gång på Växjö Teater.
 
 
En anrik inrättning med nära 150 års historia.
Många storheter inom teatervärlden har stått på denna scen genom åren
och det var en häftig känsla att agera på denna historiska plats.
 
 
 
Föreställningen gick bra och vi hade en liten men väldigt bra publik!
Gött!
 
Efter en heldag i Växjö var det gött att komma hem till Maria igen
och spendera de sista timmarna av helgen med henne.
 
I morgon är det en ny vecka med nya möjligheter,
gör det bästa av dem!
 
Rock on!!!
2 Kommentarer
Postat av: marina

Spännane med alla dessa teaterföreställningar. Jag får nog försöka ta mig iväg och titta på någon av dem när jag en dag återvänder till svensk mark.

2014-03-31 @ 03:25:26
URL: http://www.marinasbay.blogspot.com
Postat av: camilla

En bra helg,ser du ut att haft.
Och vann gjorde du också. Kul!
Kram!

2014-03-31 @ 08:45:03
URL: http://cammo69.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: