Go´ söndag...

Ja, en riktigt härlig söndag med min käresta!
Ibland är det bra när det är kasst väder ute,
då har vi rätt att bara vara inne och ta det lugnt.
 
Ja, men vi har faktiskt inte varit inne hela tiden.
Maria tog en lååång promenad i morse med Sanna och Cecilia.
Sen tog vi en tur till Malmö och hälsade på svärfar.
Svärmor jobbade.
Jag tog sedan en lite kirtare promenad i byn.
 
Festen igår blev trevlig. 
Ett trevligt sällskap med god mat, god dryck och en mass skratt.
Gött!!!
 
Kommer ni ihåg musikvideon jag visade här för ett tag sen?
Videon som Jeppe gjorde med
Malmöbandet Torn Visions och Martin Westerstrand från Lillasyster,
där jag spelade Big Bad Biker med Rolf och Vivi.
Ja, har ni glömt den så kommer den här igen:
 
Torn Visions feat Martin Westerstrand - Last Stand
 
 
Här kommer lite roligt extramaterial:
 
The making of Torn Visions Last stand
 
 
Ha ett riktigt bra slut på helgen och en bra början
på veckan!!!
 
Rock on!!!
2 Kommentarer
Postat av: Millans Värld

Vad skönt med såna Söndagar.
Där man har tid att vara med familjen och må gott!
Ha en fin början på veckan!

2014-03-17 @ 09:20:28
URL: http://millansvarld67.blogspot.se/
Postat av: Grodan

Kul ju! Och schysst video och låt!

2014-03-17 @ 12:54:02
URL: http://infradead.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: