HUVUDVÄRK!!!

Fick lättare huvudvärk vid lunchtid idag som höll i sig 
hela eftermiddagen fram tills ca 20 min innan jag skulle sluta.
Då, plötsligt, kändes det som någon slagit en hammare i huvudet på mig.
AJJJ!!!
 
Jeppe och jag hade bestämt att vi skulle planera film, så han var redan 
hemma hos mig, men vårt möte blev tyvärr väldigt kort.
Trots att jag stoppat i mig alvedon, så blev huvudvärken värre 
och jag kände mig också illamående.
 
Jeppe lämnade och jag gick och lade mig.
drygt 3 timmar senare vaknade jag för att äta och dricka lite.
Huvudvärken ligger ännu och lurar bakom alvedonen...
 
Snart dags att gå och lägga sig igen och hoppas att värken är borta till imorgon.
 
 
God natt!!!
2 Kommentarer
Postat av: Znogge

Usch då, hoppas den är helt borta i morgon.

Krya på dig!

2014-03-13 @ 18:57:21
URL: http://znogge.wordpress.com/
Postat av: Ama de casa

Hoppas din dröm där gick i uppfyllelse där, och att huvudvärken är puts väck!

2014-03-13 @ 19:31:19
URL: http://amacasa.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: