En bra dag...

...har det varit idag.
En bra arbetsdag följt av en tur på hojen och så repetition
av Dickens´ "En julsaga"
där jag kommer att spela både Jacob Marley och den 3:e anden.
 
   
 
Kul!!!
 
Lönedag var det ju också idag vilket gjorde dagen ännu bättre.
Särskilt sen kassan varit något ansträngd sen New York.
 
 Ja, eftersom jag ju är VÄLDIGT svag för choklad,
så tyckte jag att en 200 grams choklad kaka kunde vara ett bra sätt
att fira denna bra dag!
 
 
Nä, godis klarar jag mig utan, men choklad...
MUMS!!!
 
Rock on!!!
1 Kommentarer
Postat av: marina

Ok, choklad är gott, men det klarar jag mig utan. Värre är det när saltlakritssuget sätter in...!

2014-05-28 @ 02:56:23
URL: http://www.marinasbay.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: