Harley söndag och 50-årsdag i NYC...

Idag gjorde Fidde och jag veckans goda gärning.
Vi var med i Malmoe Chapters Charity Run till förmån för BRIS.
 
 
12 mil på underbara skånska vägar ihop med 245 andra hojar.
Roliga människor, go´ fika, vinster till både mig och Fidde i
rundan och en vinst till Fidde i lotteriet.
 
 
Sen fick BRIS 54103:- för denna dag.
Kul och goda gärningar samtidigt, bättre kan det knappt bli!
Det har varit en bra helg på hojfronten.
8 mil igår och mer än 12 mil idag.
Gött!!!
Massor av positiv energi till arbetsveckan vi har framför oss!
 
Men nu går vi tillbax till vår resa till New York City igen!!!
 
22/4 2014 fyllde jag 50 år och uppvaktades ordentligt av min älskade familj!!!
 
 
Dagen fick jag bestämma och vi började med att besöka John Lennons hus
och hans minnesplats i Central Park.
 
   
 
Därefter tog vi oss ner till Empire State Building, till 86:e våningen
och fick en FET utsikt över både Manhattan och de närliggande öarna.
 
   
 
    
 
Jag kan bara säga: WOW!!!!!
Det kändes som vi var på toppen av världen.
Efter denna häftiga upplevelse tog vi oss till
Planet Hollywood, där det blev födelsedagsmiddag med en ordentlig
överraskningsefterrätt!
 
   
 
MUMS!!!
 
Dagen avslutades på Times Scare!!!
 
   
 
 
En rysligt häftig skräckupplevelse som satte allas hjärtan i halsgropen!!!
Hehehe
 
Tack för denna härliga dag, min härliga familj!!!
I love u all!!!
 
Rock on!!!
4 Kommentarer
Postat av: znogge

Så bra födelsedagen blev! Då är det ok att nolla ;-)

Snyggt jobbat med summan till Bris. Pengarna behövs.

2014-05-05 @ 08:32:31
URL: http://znogge.wordpress.com/
Postat av: camilla

En födelsedag du aldrig glömmer,va!?
Kram!

2014-05-05 @ 08:46:34
URL: http://cammo69.blogspot.com
Postat av: Ama de casa

Vilket UNDERBART sätt att fira sin femtioårsdag! :-)

Grattis än en gång :-)

2014-05-05 @ 16:39:35
URL: http://amacasa.wordpress.com
Postat av: Gubben

Där kom bilderna från Lennon och Dakota house. visst kändes det mäktigt att vara där?

2014-05-05 @ 22:06:41
URL: http://mhats.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: