En vecka full med teater och film...

...bakom mig och det har varit RIKTIGT kul!!!
Men det har ju också varit en intensiv vecka,
så det faktum att jag bara har 2 föreställningar under nästa vecka och
ingenting planerat i helgen känns RIKTIGT bra!!!
Nästa helg ska jag VILA!!!
Bilder från Dickens´ "En julsaga":
 
 
 
Fotograf: Tobias Annerfeldt.
 
Vår inspelning av långfilmen blev lyckad tack vare ett fantatstiskt team,
skådespelare och statister och nu rullar det på.
HÄRLIGT!!! 
 
Ja, jag är trött, men jag är också GLAD och nästa helg ska jag SOVA!!!
 
 D-A-D - Sleeping my day away
 
 
Rockin´ on!!!
2 Kommentarer
Postat av: Marina

Härligt att vara trött på grund av något man blir glad av!

2014-11-18 @ 15:25:53
URL: http://www.marinasbay.blogspot.com
Postat av: Micke

Hade den låten som nationalsång ett tag förr i tiden...den är grymt bra.
Bland det bästa Danmark har levererat om man frågar mig.

Gött att det flyter på där med allt..spännande :)

Ha en skön helg.

2014-11-21 @ 20:19:11
URL: http://guldkryckan.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: