Ny vecka...

...nya möjligheter!
En bra helg bakom oss och som gett oss massor av energi!
Igår började jag dagen med en härlig Harleytur för att sen spendera tid med
min kontaktungdom och min kära familj. 
 
 
Idag har jag haft en alldeles vanlig arbetsdag, 
precis lagom ansträngande, men ganska lång....
Men det uppvägdes av en go´ kväll efteråt med La Familia.
Gött!!!
 
Under halloween fick jag, (åter), höra hur lik Rob Zombie jag är. 
Ja, det ligger nog nåt i det, här kommer han:
 
Rob Zombie - Dragula
 
 
Rock on!!!
1 Kommentarer
Postat av: Micke

Mr Zombie där hörde jag första gången för ganska många år sedan...fastnade direkt.
Jävligt bra låt det där :)

Ha de gött.

2014-11-04 @ 19:39:42
URL: http://www.guldkryckan.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: