Efter en go´ helg, så är det full fart igen...

Att arbeta som pedagog innebär att kunna hantera många
olika yrken på en gång.
Idag har jag agerat ordningsvakt, kurator och socialarbetare,
men bara fått lön för en tjänst.
Jag har ett minst sagt intressant arbete!!!
 
Helgen har varit mycket givande med massor av go´ tid med familjen,
en go´ hojtur och en träff med en gammal barndomsvän.
 
 
 
Första gången vi setts på ca 30 år.
Riktigt kul!!!
 
Dessutom tog jag en tur till Österlen,
där jag kollade in lite intressanta möjligheter...
 
 
Mycket intressant!!!
 
Nirvana - Come as you are
 
 
Ha en fortsatt bra vecka!
 
Rock on!!!
1 Kommentarer
Postat av: marina

Jag måste säga att dina arbetsuppgifter låter bekanta på något vis...!

2014-10-07 @ 11:20:04
URL: http://www.marinasbay.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: