Nytt år, nya möjligheter...

God fortsättning på er allihop!!!
 
Då är vi nästan 2 veckor inne på nya året och jag gör ett nytt försök 
här på bloggen.
I mars är det 6 år sedan jag började skriva här och även om jag varit ganska inaktiv 
de senaste månaderna, så har jag inga planer på att lägga ner.
Det har varit mycket med jobbet, företaget, skrivande och filmande,
så ork och tid har helt enkelt inte funnits att skriva här också.
Dessutom har jag många funderingar på det framtida skrivandet här på bloggen.
Ska jag fortsätta i de banor jag hittills följt, eller ska jag välja en annan inriktning på skrivandet???
Ja, det vet jag ännu inte riktigt i nuläget,
men vi får väl se var det hela tar vägen.
 
Jag mår i alla fall bra och rockar vidare i livet med alla mina projekt
och alla mina planer.
 
Min hustru och min familj är mina klippor i tillvaron för utan deras stöd och närvaro
hade jag inte haft energi till att ha så många bollar i luften som jag har.
Alla hjälps vi åt med att stötta varandras mål, drömmar och planer.
Alla finns vi där för varandra och agerar roadies åt varandra i olika skeden.
 
För vad är väl en skola utan sina vaktmästare, städerskor och matpersonal???
Vad är väl ett flygbolag utan sin markpersonal???
Vad är väl ett filmbolag utan sitt filmteam???
...och vad är väl ett rockband utan sina roadies???
 
Motörhead - We are the Roadcrew
 
 
Rockin´ on!!!
2 Kommentarer
Postat av: marina

Härligt att höra att allt är bra och med alla dessa bollar i luften förstår jag om bloggandet får stryka på foten lite då och då.

2015-01-13 @ 14:42:33
URL: http://www.marinabay.blogspot.com
Postat av: camilla

Samma lika här :)
Har inte alls varit aktiv på bloggen men har inte alls tänkt att lägga ner.
Men nu gör jag ett nytt försök :)
Hoppas att din jul och nyår har varit bra.
Kram!

2015-01-17 @ 11:08:23
URL: http://cammo69.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: