En go´ lördag...

Hustrun är iväg med väninnor, Elle med kompisar,
Isak och Gabbe är i Lund och Jakob i Karlstad.
Kvar hemma är jag och har en lugn, skön hemmakväll.
Tydligen är det Eurovisionfestivalen på TV nu, men den har jag inte sett 
på många år. 
Det är i alla fall kul att se alla dessa diskussioner kring ämnet på FB.
Alla som älskar programmet och alla som hatar det. 
Det är mer underhållande än programmet tycker jag.
Men smaken är ju olika och alla har rätt att tycka vad det vill.
 
En riktigt go´ hojtur med min hojbroder, Fidde, hann vi med idag,
Ca 20 mil blev det. 
Från Staffanstorp till Sjöbo, sen vidare genom till Tomelilla, 
Glimmingehus, Ystad, Trelleborg, Svedala och sen hem igen.
 
 
Livet är gött i sadeln på en hoj. 
 
Rock on!!! 
 
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: