The boys are back...!!!

HÄRLIGT!!!
De har varit efterlängtade och nu är de åter hemma, sönerna!!!
 
 
En lugn hemmakväll är precis vad vi alla i familjen behöver idag,
känner vi, så här dagen före fredagen.
Gött!!!
 
Men för min del så brinner kreativiteten som vanligt också.
Manusredigeringen ska vara klar idag, eller senast i morgon för leverans till de
skådisar som ska vara med i långfilmen.
Listor på medverkande och team ska bearbetas för att användas till sponsorer.
 
Sen är det också så att jag med Skräckfabriken AB håller på att bryta ny mark.
 
 
Jag håller på att skriva en roman som beräknas ges ut under hösten 2014.
Jag älskar att skriva och att arbeta hemifrån med familjen omkring sig är 
VERKLIGEN härligt!
Tyvärr kan jag inte göra det på heltid, utan måste göra det på min lediga tid, 
men förhoppningen är ju att en dag kunna göra detta på heltid.
Vilket gött liv det hade varit!!!
 
Rock on!!!
1 Kommentarer
Postat av: Lotta

Låter spännande med en roman. Är det möjligtvis en skräckis :)?
Ha en go´helg!

2014-04-04 @ 19:59:54
URL: http://ekolivmedbrunnshalsan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: