Busy, busy, busy...

Arbetat halv dag på jobbet,
skyndat till Malmö och filmat en halv dag,
skyndat hem för att ta hand om Elle när
Maria gick på föräldramöte,
senare på kvällen åkt iväg på provfilmning
för att slutligen nu krascha i soffan och nästan slockna direkt.
Morgondagen ser ungefär likadan ut,
men istället för passande av Elle, 
föräldramöte och provfilmning,
så blir det hyra av släp och körande med allt skräp 
i trädgården sen trädröjningen.
Vardag...?

Till helgen åker Maria och jag till Stockholm och nästa
vecka hämtar jag SLUTLIGEN min HD.


 
Som jag skrivit tidigare så har det varit så i filmvärlden
för min del att först händer det ingenting,
sen händer det ingenting,
sen händer allt på en gång.
Provfilmningen idag var för en av 2 sökta roller,
men ett bevis på att det är mycket nu är att
jag fick för mig att det var den andra rollen...
Hmmm...?
Dessutom är jag veckans medlem på
Filmcafé den här veckan och
det gav mig omedelbart ett jobberbjudande till.
KUL!

www.filmcafe.nu

2 Kommentarer
Postat av: Grodan

kul med jobberbjudande :)



jag skulle vilja vara statist - man kanske ska registrera sig och se om dom har nått kul häromkring? :P

2010-04-15 @ 00:59:54
URL: http://reneesmedhult.blogg.se/
Postat av: Pink Guerilla

Grattis! Vad kul att det går så bra för dig:) KRAM

2010-04-15 @ 15:42:59
URL: http://pinkguerilla.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: