Fredagskväll med Gabbe!

Så var det fredag och jag har haft en kort,
mycket bra arbetsdag.
Riktigt skönt!

Jag körde en kollega hem idag på min Harley
som tack för att jag fått åka bil med henne ett par gånger.
Hon hade aldrig åkt Harley tidigare och därför tog jag en
omväg så hon fick uppleva stadstrafik, landsväg och motortrafikled.
Hennes man är redan inne på att fixa kort och börja köra hoj
och efter dagens runda så tror jag inte det tar lång tid innan
vi har en ny Bikerfamilj här i Skåne.

Maria och Elle är i Köpenhamn tills imorgon,
Isak är ju som ni vet i Prag och festar konstant
och Jakob är kvar i Lund med sin speciella gäst från Österrike.
Här hemma är det jag och Gabbe.
Vi har spenderat kvällen med att grilla, käka snacks och
se en av Gabbes favoritfilmer, Shaun_of_the_Dead.



En riktigt bra och underhållande rulle.
Nu lite fredagshumor.

Björn Gustafsson som Benjamin som testar salsa.



Ha en rikigt bra helg!

Rock on!

3 Kommentarer
Postat av: trust me darling

haha å. tack vare detta klipp fastande jag på youtube ikväll. Uoooo ^^



å va härligt. Älskar kreativitet!



Tog precis hem en gammal gammal motorcykel som låg totalt i delar. Ska försöka rusta upp den ^^, men det lär ta sig tid.



Tack. både för grattiset och den trevliga helg hälsningen :)

2012-05-19 @ 00:51:03
URL: http://trustmedarling.blogg.se/
Postat av: Sand mellan tårna

Dina nära och kära är ute och flänger och du bjuder arbetskamrater på hojtur ;-)

Önskar dig en härlig lördag!

2012-05-19 @ 06:22:17
URL: http://sandmellantarna.com
Postat av: Metalnallen

Önskar även dig en go helg!

2012-05-19 @ 08:48:03
URL: http://metalnallen.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: