Oh yes, Finally, Friday!!!

Så var ännu en arbetsvecka lagd bakom oss och 
en underbar, orörd helg ligger framför oss!
Just nu är dessutom helgen som bäst, när den ligger just framför oss, helt orörd.
RIKTIGT GÖTT!!!
 
Kvällen ska bara spenderas här hemma med mina töser i lugn och ro.
 
Sen i morgon har jag ett rätt späckat socialt schema,
men ett trevligt sådant.
Först fika med min vän, Jimmy, och sen en ny pokerkväll med pokergänget.
Däremellan hoppas jag på några mil med Harleyn.
Sen ska jag ner till Jörgen någon gång under helgen också så att han kan byta mina däck.
Varje gång jag lämnar hojen till honom för nåt som ska göras så brukar jag få låna 
nån av hans hojar och det är alltid kul att få prova nån annan modell.
Jag har kört både Victory och en gammal Sportster som han lånat ut och nu får 
vi se vad det blir den här gången.
 
På söndag lär det bli en del övningskörning som vanligt.
En rätt go´ helg framför mig!
 
Hoppas ni har detsamma!!!
 
Lite humor innan helgen avnjuts till fullo!
Några av er kanske kommer att ha det här språket i helgen...
Hehehe
 
Nöjesmassakern - Spritens språk
 
 
Rock on!!!
4 Kommentarer
Postat av: Paret Hårdrock

Hej ja det hoppas vi också. Det lät grymt kul med din film. Vi har precis börjat ge oss in i redigerings branschen för både foto och film. Det är svårt, men roligt. Har precis köpt ett kraftpaket för att lära oss Adobe premiere pro + after effects och allt sådant. Vi brukar vara på de mest märkliga ting så vi får definitivt hålla kontakten. Ha en god helg och rock on / Paret Hårdrock/ André och Sarah

2013-04-12 @ 21:03:05
URL: http://parethardrock.se
Postat av: Jane

Hahaha!
Ha en jättefin helg nu !
Kramar i massor / Jane

2013-04-12 @ 22:14:50
URL: http://janesunderbara.blogg.se
Postat av: camilla

Ja,äntligen helg och jag får vara ledig :)
Kram!

2013-04-13 @ 08:23:24
URL: http://cammo69.blogspot.com
Postat av: Synskadad fyrabarnsmamma

Ja, du verkar ha ett fultspeckat program :) Svar: Vad roligt!!! Då är det bara att hålla ögona öppna ;) när filmen visar sig på duken :) På morgonen har det regnat här så då har snön smält mer och så i morgon ska det ju bli varmt som det är lovat så våren är på intåg :) Ha nu en jättehärlig lördag. Många kramar Carina

2013-04-13 @ 11:10:35
URL: http://carinasnilssons.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: