2 månaders bloggande.

Idag är det då 2 månader sen min blogg blev offentlig.
Antalet besökare på min andra månad kom upp i 349 stycken, (klockan 19.55 28/5).
Med andra ord 587 besökare på 2 månader.
Fortfarande inte läge att konkurera med Blondinbella, men jag är helnöjd med mina siffror.
Min bästa placering på bloggtoppen var förra veckan, då jag nådde plats nummer 3729 av 31259 registrerade bloggar.
Denna siffra baseras endast på antal besökare under en vecka, så den kan variera väldigt från vecka till vecka.
Jag tackar alla regelbundna och tillfälliga läsare för ert intresse och hoppas jag kan fortsätta underhålla er.

Ha det bäst verenda en!!!

1 Kommentarer
Postat av: kristina

Visst är det väl roligt att statestiken höjs lite. Läsare i viss mån är en bra response.:)



Ha nu en bra fredag.

2009-05-29 @ 10:50:06
URL: http://branden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: