Weekend och framtiden...

I början av veckan var jag fylld av energi,
mot slutet av veckan kände jag mig alltmer trött.
Nu känns det verkligen att det är fredag,
jag är ganska mör och urlakad.
Men så är ju livet,
det går upp och det går ner,
det går fort och det går långsamt,
det går bra och det går dåligt,
och så vidare...
Men jag har en hel del härliga saker att se fram emot.
I helgen är det inspelning av min nya skurkroll,
nästa helg har vi stor fest med typ 50 gäster,
familj, släkt, vänner,
85-årsfest och inflyttningsfest samtidigt.
40 och 45.
Det ska bli riktigt kul!
I slutet av oktober är det sen dags för London.
Jag och grabbarna drar iväg 27e och är borta 5 dagar.
HÄRLIGT!!!
Om vi sen hoppar fram till februari
så är det ju dags för mig och Gabbe att
dra till Malmö och se RAMMSTEIN!!!
GÖTT!!!
Däremellan hoppas jag på mycket kvalitetstid
med min goa Maria,
alla mina underbara barn
och fantastiska vänner.
Life is good!!!




1 Kommentarer
Postat av: pelle

Kul med skurkrollen! Något vi vanliga små människor kommer få ta del av?

2009-10-10 @ 09:31:59
URL: http://pellespersonliga.se

Kommentera inlägget här:

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: