Måndagssummering och veckans flashback.

Till sist kom töserna hem.
Inte 1, 2 eller 3 timmar försenade,
utan 9 timmar försenade.
Dessa 9 timmars väntan gjordes till största delen
på ett jättevarmt tåg mitt emellan
Osby och Hässleholm som hade slut på allt i restaurangvagnen
och till och med slut på vatten.
Sedan backade de tillbaka till Osby och där skulle bussar vänta på dem.
Men bussarna var sena och det blev ytterligare ett par timmars väntan
innan de slutligen fick komma på och rulla hemåt.

Klockan 07.00 stod jag på stationen och kunde slutligen ta emot mina töser.
Trötta, varma och ledbrutna var de,
men hem kom de till sist.
SÅ SKÖNT ATT HA MIN HUSTRU HEMMA!!!

Trötta och slitna var vi båda på jobbet idag,
men vi redde det.

Efter jobbet tog vi en tur på HD´n, min hustru och jag,
ner till svärföräldrarna i Malmö där några gamla vänner
till Marias familj också var.
Trevligt!!!

Innan veckans flashback vill jag bara visa ett klipp Jonny
lade in igår som han filmade när jag åkte därifrån,
kallad "HD ride to the horizon".
Gött!



Veckans flashback är särskilt tillägnad
en kvinna som skulle fyllt 44 år igår om hon levt.
Hon betydde otroligt mycket för mig när vågen tog henne 2004
och hon lever ännu inom mig.

Evanescence - My Immortal

3 Kommentarer
Postat av: Metalnallen

Jag vill helst att albumen ska vara nya, alltså från i år eller högst några år tillbaks, och att banden fortfarande håller på :)

2010-07-13 @ 09:43:36
URL: http://metalnallen.wordpress.com
Postat av: Metalnallen

Haha, ja, det var en bra ide :) Det är inte ett av mina favoritband, mina favoritband tillhör väl av den nyare generationen, så som Slipknot, Korn, InFlames, Killswich Engage och liknande.



Men ser att Motörhead ska släppta nytt i år, så när jag får tag i det, så kan jag absolut recensera det! :)

2010-07-13 @ 11:23:34
URL: http://metalnallen.wordpress.com
Postat av: Metalnallen

Jag har inte hittat när de ska släppa albumet, det står bara tba (to be announced), men du får hålla koll på min sida :)

2010-07-13 @ 15:09:01
URL: http://metalnallen.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: