NU ÄR DET MINSANN HELG!!!

FREDAG, FREDAG, FREDAG, WOHOOOO!!!!

Det är fredag och solen steker.
Tog en liten omväg med hojen på väg hem från jobbet,
så den normala vägen på ca 10 km blev nog snarare 20-30 km.
Skönt att bara köra i sånt här väder.

Nu är det ett dopp i poolen, sen en iskall öl i solstolen som gäller.
HELT UNDERBART!!!

Sen ska jag fortsätta planera för helgens sociala rundor.
Fika hos Lasse imorgon och middag hos Johnny på söndag
är inbokat än så länge.
Kanske dubbel HD-tur med Staffan och hans hoj också,
troligen på söndagen i så fall.

Mer följer...

Nu lite humor.
Som jag skrev senast så tycker jag det är riktigt kul att skrämmas,
så jag visar lite fler roliga skrämningar.

Enjoy!



Hoppas ni får en underbar helg!!!

4 Kommentarer
Postat av: Metalnallen

Jo, men det är nog så, man får vara lite försiktig med vissa saker! Tråkigt nog, så kan man faktiskt inte lita på alla därute, och vissa saker är bara privata, så enkelt är det :)



Nu är det något annat, men jag kommer ihåg för länge sen att någon skrev till mig och frågade varför jag inte har någon bild på mig på min sida.



Men jag anser inte min sida vara en blogg för det första, utan e musik-sida, recensent-sida eller vad man nu ska kalla det, jag använder mig bara av ett bloggforum för att jag inte orkar göra hemsida själv :)



Men i vilket fall som helst, så svarade jag att sidan handlar ju om just musiken, inte om mig, varför ska jag då ha en bild på mig? Men det verkade inte den människan förstå i vilket fall som helst :)

2010-07-09 @ 22:55:01
URL: http://metalnallen.wordpress.com
Postat av: Thea

sv: Du är välkommen!

De exakta prisuppgifterna för saker och ting är meckigt att få tag på. De flesta av plaggen jag lägger upp är ju sånna som liknar, och inte de plagg bäraren faktiskt har på sig.. Men det går oftaatt hitta snarlika grejer.

2010-07-10 @ 04:03:13
URL: http://snostilen.se
Postat av: Michan

Håller fullständigt med.

Detsamma.

2010-07-10 @ 09:34:17
URL: http://michanelfgren.blogg.se/
Postat av: Marie-Louise von Platen

Jag har en man som gillar praktikal jokes och han hadde gillat detta, får visa det för han, jag skrattade. Emma Nilsson våran granne sa att hon haft dig som speciallärare i Lövestad skola, hon hälsar, pang säger hon måste vara något internt skämt. hennes blogg heter www.hoppsanhoppflippeemma.blogspot.com

2010-07-11 @ 16:18:02
URL: /http://mimmisevigaogonblick.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: