Sen tisdag...

Hemkommen för en stund sen från en lååång, men bra dag.
Arbetsdag som vanligt fram till 17,
sen åkte jag och kollegorna på en
mycket bra föreläsning med Eric Donell
som är skådis, manusförfattare, mäklare
och som har ADHD och Tourettes syndrom.
Otroligt intressant och underhållande föreläsning!!!
Eftersom vi arbetar med autistiska killar,
så fanns det mycket i vad han sade som vi kände igen
hos våra elever.
Det är en skön känsla när man lämnar en föreläsning som
man känner har gett en något.



Just nu väntar jag bara på min älskade hustru som är hos sin
kära vännina Anne.
Sen blir det tisdagsmys, inte lika mysigt som fredagsmys,
men det funkar.

3 Kommentarer
Postat av: Anonym

Timmerstockar i soffan klarar du väl själv? ;)

2010-03-23 @ 22:28:18
Postat av: Anonym

Håller med om "föreläsaren" Otrolgt inspirerande. Kram svärmor

2010-03-24 @ 13:16:16
Postat av: Micke

Micke:

Ja, Hatte, visst kan jag snarka på bra själv. :-)

Javisst var han bra, svärmor. Kram tillbax.

2010-03-24 @ 22:55:19
URL: http://loveliferock.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: