HELG!!!

Första arbetsveckan är SLUT
och det är äntligen HELG!!!
GÖTT!!!
Imorgon är det FEST!!!
Cykelfest.



Vi var ju på cykelfest förra året också och det var
riktigt kul, så vi anmälde oss gärna till
årets begivenhet såklart.
I år är det kvinnornas tur att ordna,
så vi män kan bara glida från ställe till ställe
och äta och dricka gott.
Det ska bli RIKTIGT gött!

Lite fredagshumor såklart...
Ett par kollegor och jag spelar på ett internationellt lotteri
där storvinsten just nu ligger på 52,5 miljoner Euros.
Delat på oss 4 som spelar så blir det rätt många miljoner
till oss var.
Vad skulle du göra om du vann en massa pengar?
Här är Robban Gustavssons tankar om saken:



Ni som läst bloggen ett tag vet kanske hur illa
jag tycker om EPA-traktorer och därför är denna
lilla reklam lite extra kul för mig.

Ha en riktigt bra helg och...

ROCK ON!!!

2 Kommentarer
Postat av: cecce

Cykelfest låter trevligt! Inte minst om man blir bjuden på mat:-)



Ja, nu är första veckan avklarad! Känns bra på något sätt:-)

Trivs dessutom jättebra på mitt nya jobb. Det underlättar ju:-)



Önskar dig en fin helg!



Kramar

2011-08-20 @ 00:05:17
URL: http://ceccesblogg.blogg.se/
Postat av: anneli

skulle jag vinna flera miljoner skulle jag bygga mig mitt framtida hus som jag drömmer om, spara pengar och sedan skulle jag bjuda ut mina föräldrar på den längsta resan och besöka allt dom vill besöka på denna jord, för det är dom värda :)

2011-08-20 @ 12:34:39
URL: http://mineinspiration.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: