Lugn lördag med filmplaner, manusskrivande och mys.

Lördagar är härliga, lediga dagar.
Tänk om varje dag var en lördag?
Om varje dag kunde planeras som den kommer?
Då hade livet varit ännu mera gött än vad det redan är.

Idag har jag varit hos Jesper och diskuterat våra filmproduktioner
och med var också vår fotograf, Vivien, och det här känns
OTROLIGT lovande!!!

Har skrivit och kommer att skriva lite mer på mitt
långfilmsmanus innan det är dags att lördagsmysa
med min go´a hustru.



Rock on!

3 Kommentarer
Postat av: BitterFittan

Härligt med nya filmproduktioner!!! =) Det ser jag fram emot med spänning!

Ja, tänk om varje dag va en lördag...och TÄNK om jag vann typ 100 mille på Lotto ;)

Det hade vart gött men livet duger ju ändå...speciellt dagar som denna. Man är ledig och får slappa och njuta av ett glas rött..eller två (tre!)



Ha en fin helg! =)



2011-12-10 @ 19:29:35
URL: http://cillabacill.blogg.se/
Postat av: Camilla

Låter som en underbar lördag. Själv jobbar jag. Samma sak nästa lördag. Men efter det så har jag två underbara lördagar att se framemot :)

Kram på dig!

2011-12-10 @ 19:54:01
URL: http://cammo69.blogspot.com
Postat av: Michalw

Låter som en bra lördag. Hoppas du har en riktigt bra söndag med.



Såg btw äntligen avsnittet av Starke Man som du var med i. Ganska bra serie, aldrig sett innan. Din karaktär var riktigt bra med :)

2011-12-11 @ 17:24:21
URL: http://michalw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: