Semestermåndag...

Min kära hustru har återvänt till verkligheten och
börjat jobba idag, medan jag ännu njuter av ledigheten.
Första halvan av sommaren var det Maria, Elle och jag hemma...



...nu är det sönerna och jag hemma istället...

   

...ja, Maria är ju hemma också efter jobbet, stackaren.

Idag har solen strålat det mesta av dagen och
jag har fått gjort en massa trädgårdarbete.
Avslutat det hela med att grilla.

GÖTT!!!

Snart ska jag avnjuta min present från sönerna som
de köpte åt mig i London.



Denna blandning har jag aldrig smakat innan så
det ska bli MYCKET intressant!!!
Dricker alltid whisky outblandat annars, men
jag är inte för gammal för att prova nåt nytt.

Min present till pojkarna istället för den inställda Parisresan blev klar idag.
Vi har ju rätt olika musiksmak vi 4 pågar i familjen,
men det finns 2 band som vi alla gillar.
 D-A-D är det ena och det andra kommer till Sverige i höst.
Vi ska åka till Stockholm i oktober och se
RED HOT CHILI PEPPERS!!!



GÖTT!!!

Veckans låt, såklart...

Red Hot Chili Peppers - Can´t stop



Rock on!!!

8 Kommentarer
Postat av: Michalw

hehe, såna burkar finns det att köpa i Tyskland med. Köpte när jag var på Wacken 2007 tror jag, ska även finnas med Baccardi. Jag testade båda, fast det var inte så gott varmt. Men nästa gång ska jag köpa med mig ett gäng hem tänkte jag :)



sv: haha, nä, nu när jag ser det själv på bild så är jag beredd att hålla med. Men jag garanterar att det absolut var ätbart, det är bara de gröna ärtorna som får det se ut som kärnavfall eller nåt :)

2011-07-18 @ 20:10:41
URL: http://rockerfarsan.wordpress.com
Postat av: Sandra

Men du, de e ju nästan bättre än parisresan :D DOm är ju grymt bra!

Gött me sol. Här har de regnar HELA dan, förutom nu när solen kom förbi en snabbis...



SV

jaa ett annorlunda sätt iaf :D

Usch då.. ja har så svårt att gå upp om maken ligger kvar... Jag är allt annat än morgonpigg...

2011-07-18 @ 20:40:11
URL: http://frusandrasjoberg.blogg.se/
Postat av: Anonym

Är lite avis så vem vet...biljetterna där jag vill va är slut både i Danmark och i Stockholm. Kommer kolla nätet om någon dag. Känner mig lite lurad fast jag inte är det. SATAN kan jag känna inombords!

Kompenserar lite med grillad oxfilé och vin. Fast det känns inte bra....

2011-07-18 @ 22:04:01
Postat av: Petra

Jag glömde skriva vem jag var, men det kan du säkert gissa!

2011-07-18 @ 22:04:57
Postat av: Viktkamp

roligt att gå på konsert =) Funderar på att se något band i höst, får se vad som kommer =)

2011-07-19 @ 18:42:54
URL: http://viktkamp.webblogg.se/
Postat av: Camilla

Vad bra att du fortfarande har semester. Du förstår...det är den som är hemma som ska se till att det är städat och att mat finns hemma :)

Ha det bäst!

2011-07-19 @ 21:44:50
URL: http://cammo69.blogspot.com
Postat av: Hatte :)

Med ett jobb man gillar och tanken komma hem till dukat bord som mannen med semester fixat - då skulle vilken kvinna som helst börja jobba före sin man efter semester ;) Ha det fortsatt bra - Båda två :)

2011-07-19 @ 21:47:24
URL: http://rodhakensjunger.blogg.se/
Postat av: Micke

Micke:

Du kan ju alltid kolla andra dagen, 12/10, Petra.

Kanske finns favoritplatserna lediga då? ;-)

Jodå, jag gissade att det var du! :-)

2011-07-19 @ 23:31:28
URL: http://loveliferock.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: