Tosselilla!

Särskilt traditionsbunden är jag inte, men
vissa traditioner tycker jag om att ha i livet.
En sådan är trippen till Tosselilla med hela familjen
som vi gör varje sommar.
(Ibland kommer även släkt och vänner med.)
Detta har vi gjort i ca 8 år.
Lika kul varje gång!!!
(Utom den gången Jakob luckades lura upp mig i en hemsk åkattraktion
som gjorde att jag spydde som en kalv efteråt.)

Idag var det dags för årets tur.
Jag på HD och resten av familjen i bil.
(Eftersom vi är 6 stycken i familjen får inte alla plats i bilen.)

Vi var där i lite mer än 6 timmar.

   

   

   

   

 

Hemma igen, både trötta och nöjda...

Life is good!

1 Kommentarer
Postat av: Camilla

Vissa traditioner kan vara roliga att följa.

Julen är också en sådan bra tradition ;)

Ha det bäst!

2011-07-17 @ 09:02:09
URL: http://cammo69.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: