Hojåkande och förlängd Earthhour.

Haft en aktiv dag idag och suttit på
den här i ganska många timmar.



Mc- butiken Probike i Helsingborg hade öppet hus idag och
det var många hojar på plats.
Klubbar och föreningar, mat, musik och många hojar som sagt.



En kul dag!

Körde motorvägen upp, men ner körde jag längs havet via Landskrona och Barsebäck
och sedan längs småvägar hem.
Lite kallt om kinderna och när man kört några mil så har vinden en tendens
att smyga in i mellanrum mellan handskar och jacka samt
mellan kängor och byxor...och det var rätt kallt idag.
Men trots kylan så var det riktigt gött att köra!!!

Hälsade på de av mina nära och kära som numera finns
i himlen också när jag ändå var i min gamla hemstad.



Hemma hade vi en sjukling som jag ju såklart såg till att
han hade det bra innan jag åkte.
Gabbe blev magsjuk inatt, smittad av sina bröder som varit sjuka i veckan.
Han är fortfarande rätt sliten, men mår bra.

Familjen släckte alla lampor, tände alla ljus och
spelade Kinaschack tillsammans under Earthhour.



En mysig avslutning på kvällen,
så mysig att vi hade lampora släckta i nästan 1.5 timme.
4 Kommentarer
Postat av: charlotte

Härligt! Här i norrland har vi fortfarande massor avs snö kvar, iallafall i skogen där jag bor. Själv glömde jag bort Earth hour, lite dåligt.

Sv: ibland läser man fel, its ok :)

2011-03-27 @ 13:33:39
URL: http://radiogirl500.blogspot.com
Postat av: Kort

Lät som en händelserik dag. Förstår att du känner samma frihet på hojen som jag gör på hästryggen.

Hoppas ni får en fin söndag =)

2011-03-27 @ 14:33:52
URL: http://kort.webblogg.se/
Postat av: Jane

Vilken härlig dag du verkar ha haft fast kall dock.

Vi glömde bort earth hour i gårkväll (Suck)

Jag som tycker att det är så mysigt...

Kramar / Jane

2011-03-27 @ 15:49:45
URL: http://b
Postat av: Fnulan

Det är lite lustigt det där, bara för att man släcker ner så umgås man mer :) Vi va på bio så det var tur att dom inte släckte ner helt ;)

2011-03-27 @ 16:32:21
URL: http://Fnulan.se

Kommentera inlägget här:

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: