Första advent.

Första advent idag och stormen skakar vårt hus.



En rätt mysig känsla att sitta i sitt härliga hem med
stormen vrålande utanför.

Övernattningen gick såklart bra med lille Hjalle
och vi åt frukost ihop med Magnus, Greta och lille Kalle
när de skulle hämta honom.

Jag har skrivit manus så gott som hela dagen,
med känslan av hur gött det hade varit att göra det på heltid.
Maria har haft sin studiekamrat Miriam hemma och de har pluggat ihop.

Resten av dagen har det bara varit Maria och jag hemma
och vi har haft en mysig dag ihop.

Mitt filmsamarbete med Jesper...



...aka "Gunnar" i Starke man har nått en ny nivå
då han ordnat STIM-avtal med Talisman till filmmusiken
i vår kortfilm och deras bolag vill ha manuset översatt till engelska.
Alltså sitter jag och översätter mitt kortfilmsmanus till engelska
för att skicka det till WARNER BROTHERS!!!

Nä, de har ingeting med inspelningen av kortfilmen att göra,
men detta är ju STORT!
En lätt darrning på handen...

Rock on!

3 Kommentarer
Postat av: ELIN

Mysigt o mysigt .. jag flög iväg ..

2011-11-27 @ 21:06:26
URL: http://esks.blogg.se/
Postat av: Camilla

Men...vad spännande!

Tror jag det att du darrar lite på handen ;)

Jag ska hålla tummarna att det går bra för dig.

Kram!

2011-11-28 @ 08:08:01
URL: http://cammo69.blogspot.com
Postat av: Ama de casa

Wow! Warner brothers minsann! Imponerande, kul och spännande!

Grattis :-)

2011-11-28 @ 18:24:30
URL: http://amacasa.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: