Perfekt lördag!!!

Förvisso är dagen långt ifrån slut,
men hittills har den varit perfekt!
Den började med inspelningsdag 2 i mitt senaste filmprojekt
och det blev en både kul och givande dag.
Vi blev klara tidigt och solen sken på en nästan klar himmel.
Vad göra annat än att grensla sin stålhäst och dra iväg på våra underbara
Skånska hojvägar.
För vi har verkligen underbara hojvägar här nere i Skåne.
Säsongen är dessutom längre här än i stora delar av landet,
så jag vågar komma med påståendet att Skåne är perfekt Bikercountry.
 
 
 
Hemma blev det lite lugn och ro med hustrun, sen cyklade vi ner
till byn och kollade in "Festivalen" som är denna helg.
 
 
 
Vi ska snart ner mot byn igen och träffa lite goda vänner,
dricka lite öl och lyssna på lite Skånsk Rock ´n´ Roll med 
bland andra Pedalens Pågar.
Kal P Dal´s gamla band som fortsatt lira efter hans död.
Jag såg dem senast förra helgen på Harley-träffen, men de har bra ös,
så det ska bli kul att se igen.
Sen är det ju rätt mycket nostalgi i deras låtar.
Kal P Dal var stor när jag gick i högstadiet...
 
Kal P Dal - SJ
 
 
Rock on!
1 Kommentarer
Postat av: Sand mellan tårna

Verkar som en perfekt lördag. Ha så trevligt ikväll!

2012-08-11 @ 19:46:45
URL: http://sandmellantarna.com

Kommentera inlägget här:

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: