Osäkert väder...lindrigt sagt...

De senaste dagarna / veckorna har vädret varit väldigt skiftande.
När jag vaknat så har det varit...
 
 
...sen plötsligt massor av...
 
 
...för att sen bli...
 
 
...igen...
 
Ett mera vilset väder får vi leta efter.
Alldeles för mycket...
 
 
och för lite...
 
 
Hoppas vädergudarna bestämmer sig snart, men 
tills dess så är det mycket avkoppling och mys inomhus
som gäller och idag blir det eld i öppna spisen för att
skingra den fuktiga luften.
 
 
Till vädrets ära spelar jag en gammal låt jag spelat här tidigare...
 
The Cult - Rain
 
 
Rock on!
2 Kommentarer
Postat av: Metalnallen

Absolut, hon vet att rock och metalmusik är ett så stort intresse för mig, så hon vet vad jag vill ha :)

Det behövs ingen större fantasi för presenter till mig, konserter eller tatueringar :)

Inte riktigt än, har onsdag och torsdag kvar, men är redan inställd i semester-mode :)

2012-07-16 @ 18:46:02
URL: http://metalnallen.wordpress.com
Postat av: Ama de casa

Vi har haft ungefär samma väder, minus dom där regnmolnen ;-)

2012-07-17 @ 09:58:36
URL: http://amacasa.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: