Sommar igen???

Plötsligt har regnet upphört och solen skiner igen!
Plötsligt är det varmt och gött ute igen!
Kan det vara så att sommaren återvänt så här dan innan juli månad inleds?
 
 
Ja, jag hoppas då verkligen det!
 
Spenderade eftermiddagen i trädgården med intensivt trädgårdsarbete,
så nu har kroppen börjat ändra färg från torskblocksvit till
grisskär och jag hoppas kunna undvika kräftrött i år.
Ansikte och händer blir omedelbart brunt, men resten...
 
Snart ska våra vänner Pierre och Petra komma och då blir det 
grill och roligheter, så boxen är redan öppnad.
 
  
 
Gött!
 
Igår var vi hos Marias gamla vän Petra i hennes splitternya 
lägenhet i ett splitternytt hus i Västra hamnen i Malmö och då 
vi också fick träffa hennes nya pojkvän, Greger.
 
  
 
Mycket trevlig kväll med mycket trevligt sällskap!
Om lägenheten, huset och läget kan jag bara säga...
WOW!!!
Ja, ni ser ju på bilden hur förvånad jag ser ut... ;-)
 
Life is good, so keep on Rocking!!!
1 Kommentarer
Postat av: Camilla

Hmm...tog ni solen från oss? ;)
Jaja...behåll den ett tag till. För snart kommer jag ner till er :)
Kram!

2012-07-01 @ 21:17:01
URL: http://cammo69.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: