FREDAG!!!

Första arbetsveckan efter sjukskrivningen avklarad
och det är en go´ känsla!

Imorgon kommer töserna hem från Italien, så
ikväll hade jag tänkt att vi skulle ha en grabbkväll,
men grabbarna kom och gick...
Inte helt oväntat förstås när man är tonårsförälder.
Kompisar och töser lockade, så all
chips, läsk och choklad jag köpt in är mitt
alldeles eget ikväll...

Hehehe

Lite skrivande här, lite långfilmsplanerande, kanske en bra rulle
på DVD´n och så lite TV-spel...
En alldeles utmärkt fredagskväll!

Fredagshumorn behandlar det här med gammalt användande
av nya tekniker...

iPad everywhere...



Ha en riktigt bra helg och...
Rock on!

3 Kommentarer
Postat av: Sand mellan tårna

Skönt att få hem tjejerna igen.

Usch fasar för den dan jag inte längre får dela godiset och chipsen med Alex på helgkvällarna utan att han hellre är ute på vift ;-)

2012-03-10 @ 05:43:59
URL: http://sandmellantarna.com
Postat av: Trust me darling

Haha. Slående lik en skärbräda helt klart ;)



Ujuj hoppas du inte föråt dig på godsaker. Härligt att tjejerna kommer hem.



Sv: lär läggas ut en del texter faktiskt. Kul att du gillade den.



Ha en bra lördag med familjen. :)

2012-03-10 @ 11:05:24
URL: http://trustmedarling.blogg.se/
Postat av: Camilla

Skönt att få hem bruttorna igen.

Hahaha...konstiga grabbar som inte vill sitta hemma en fredagskväll med farsgubben ;)

Kram!

2012-03-10 @ 13:46:32
URL: http://cammo69.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: