Fredag dag 3 i Bardas skogar.

Idag har jag gjort veckans träningspass.
Klätt mig i tunga krigarkläder och sprungit runt
i Bardas skogar, skrämt barn och fäktats med dem...



...sen har jag med kroppskraft lett min 350 kg
tunga och totalt strejkande Harley de sista kilometrarna hem.



Puh!
Belöningen när jag kom hem var en iskall öl och grillat
kött som min kära hustru ordnat åt mig.
Gött!



Lika kul som vanligt att vara i Barda,
men nån gång måste ju den onda sidan vinna!!!
Hehehe
På måndag är det dags igen och kul ska det bli!

På min långa promenad hem idag, ledandes min Harley
var det endast 1 moppe, en sporthoj och 2 fotgängare som
pratade med mig och undrade vad som hänt.
Inte en enda bil stannade...
Kan det vara för att jag såg ut så här?



Återigen så är jag ju faktiskt en snäll påg i "Bad Boy"-förpackning.

Idag har vi min svägerska Malin på besök och
nu är det dags för fredagsmys med systrarna Cidrér och Elle.

Men först lite fredagshumor och
då tänkte jag visa en lite kortfilm som min vän och 
filmkollega Calle är med i.
Den är rolig men ger er också en liten tankeställare...

Poesi för fiskar - Negerboll



Ha en riktigt trevlig helg och...
ROCK ON!!!

4 Kommentarer
Postat av: Sand mellan tårna

Verkar som ni har riktigt roligt på inspelningen. Å bättre väder kunde ni väl inte få. Ja, ta gärna reda på när det kommer sändas. Alex väntar med spänning och tycker det ska bli kul att få se det.

2012-05-26 @ 06:43:17
URL: http://sandmellantarna.com
Postat av: Vero

Är det något vi önskar oss här hemma nu så är det en grill... Så vi kan få äta grillat nån gång, inte bara lukta på vad grannarna grillar.



Ha en fin helg!

2012-05-26 @ 07:52:37
URL: http://klimakteriekossa.blogspot.com
Postat av: Metalnallen

Det kan jag förstå efter att ha lyssnat på detta albumet!



Ja, det var positivt, roligt faktiskt! :)



Tackar, och önskar dig givetvis en grym helg också!

2012-05-26 @ 19:34:40
URL: http://metalnallen.wordpress.com
Postat av: Grodan

Hahaa! Vilket kaos det blev ;D

2012-05-31 @ 19:46:48
URL: http://reneesmedhult.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: