Cykelfest igår, vila idag...

Ja, igår blev det en kul eftermiddag och kväll,
precis som det brukar och som det ska.
 
 
Det här året var det vi män som skulle ordna och våra kvinnor
skulle bara åka från plats till plats och njuta av tillvaron.
Jag fick förrätt som ansvar så min uppgift var ganska enkel.
Sen var det bara att njuta av tillvaron för mig också.
 
Första damen jag tog med från Folkets Hus var Christel...
 
 
 
...och vi cyklade hem till Roger där det blev fördrink.
 
 
 
Sen cyklade jag med Annicka hem till mig där jag bjöd för förrätt.
 
 
 
Ja, jag gjorde faktiskt förrätten själv efter ett recept från Maria.
 
 
Efter det tog jag med vår granne Isabella... 
 
 
 
...hem till Micke för huvudrätt.
 
 
Och visst är världen liten, för en av Marias herrar var Isabellas man Thomas.
 
 
  
Kul!
Sista destinationen blev väldigt kort, 3 hus längre ner på gatan, 
så dit promenerade jag och Katarina...
 
 
 
...till Petar som bjöd på efterrätt.
 
   
 
En god avslutning på en härlig runda!
 
Sen blev det återfärd till Folkets Hus där vi alla återförenades 
och det var party, party, party.
 
 
 
RIKTIGT kul!!!
 
Idag är det söndag och ingen av oss gör många knop.
Jag mår rätt ok trots den mängd alkohol jag intog igår.
Maria mår inte riktigt lika bra, men håller humöret uppe, 
för vi hade verkligen kul igår!!!
 
Vila idag, jobba imorgon.
 
Rock on!
3 Kommentarer
Postat av: Mallan

Så himla kul det där verkar! Har läst om det på ett par bloggar nu och önskar att vi kunde hittat på något sådant här :-)

2012-09-02 @ 21:23:32
URL: http://mallaochlouise.blogspot.se
Postat av: Sand mellan tårna

Wow, verkar som en riktigt rolig cykelfest :-)
God morgon och ha en fin dag.

2012-09-03 @ 06:58:23
URL: http://sandmellantarna.com
Postat av: Camilla

Vilken kväll.
Kan tänka mig att det blev en lugn söndag ;)
Kram!

2012-09-03 @ 08:23:40
URL: http://cammo69.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: