Mitt i veckan...

Då var vi på mitten av veckan och 
dagen har varit lååång, men bra.
Efter jobbet var jag med min kontaktungdom på en 
handledarkurs till övningskörning och den drog ut på tiden,
så hemma har jag bara varit sen 22:00...
Tufft, men det var ju för en god sak, så det känns ok.
Snart är det läggdags och imorgon är det arbete igen och med tanke 
på mitt arbete imorgon så måste jag visa en bild en av mina elever tog igår.
Vi dokumenterar flitigt våra elevers skoldagar med hjälp av kameran och 
igår tyckte då en av eleverna att jag skulle fotas istället för han.
 
 
 
Killen är 10 år, blivande fotograf, eller???
Hehehe
 
Rock on!
 
1 Kommentarer
Postat av: Sand mellan tårna

Duktig fotograf:)
Visst är det så att när något är roligt gör det inte så mycket att det tar på krafterna.
Önskar dig en fin torsdag.

2012-09-06 @ 07:07:12
URL: http://sandmellantarna.com

Kommentera inlägget här:

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: