ÄNTLIGEN!!!!!

VÅR och fulladdat batteri på hojen!!!
 
 
Ok, fortfarande inga nya däck och skinnkläderna är inlämnade för reparation,
men en LIIITEN runda var jag helt enkelt TVUNGEN att ta!!!
Ja, det blev väl en 2 mil nästan, det är svårt att bara ta en LIIITEN runda...
Men gött var det VERKLIGEN och nöjd blev jag också VERKLIGEN!!!
 
It´s not about the destination,
It´s all about the ride!!!
 
 
Hittills har det varit en alldeles utmärkt lördag!
Gabbe är iväg på Paintball med sina kompisar, Isak och Jakob är i Lund,
Maria och Elle har varit ute och åkt rollerblades och jag har ju då som sagt kört Harley.
 
Ikväll ska Maria på 40-årsfest hos sin kollega medan jag och Fidde ska till
vår kompis Christoffer på Inflyttningsöl.
Känns som det kan bli en trevlig kväll!
 
Live to Ride,
Ride to Live!!!
2 Kommentarer
Postat av: Jane

Vad härligt det lät med åkturen.
Hoppas att ni får trevligt i kväll allihop.
Kramar / Jane

2013-04-06 @ 21:19:54
URL: http://janesunderbara.blogg.se
Postat av: Ama de casa

Jag säger som han Fylking:
- ÄNTLIGEN!!!

Ja, du sa det ju också i rubriken när jag tänker efter ;-)

2013-04-07 @ 16:36:20
URL: http://amacasa.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: