Go´a helger!!!

Igår var det veckans sista arbetsdag och helgen inleddes.
RIKTIGT HÄRLIGT!!!
 
Maria och Elle hade tjej-spa-kväll här hemma med Sanna och hennes 
döttrar Alizia och Chakline.
Så eftersom hans töser var hos mig, så tog jag mig till Max och
där hade vi en gubbkväll med ölprovning, pizza och en bra film.
Senare anslöt sig även vår vän och pokerbroder Emil.
Riktigt gött!
Ja, töserna hade det också riktigt gött här hemma.
 
 
Idag har det varit lite arbete för hustrun medan jag har sovit länge.
Orättvist, eller hur?
Men de hade en föräldradag på hennes förskola,
så hon får ju igen de timmarna en annan dag.
 
Jag har kört hoj varje dag sen besiktningen förra veckan, utom igår då vädret vara ganska trist.
Men det tog jag igen idag med en ren nöjestur, bara för åkandets skull,
ingenting annat, och det blev en riktigt bra tur.
Men så är det ju återigen det här med vissa bilister...
Det är ju inte så att jag är speciellt kortväxt, eller kör en liten hoj, eller en hoj
som är tyst och inte hörs, men ändå är det så att jag verkar vara osynlig för vissa bilister.
Eller så är det helt enkelt så att de antingen är så självupptagna att de inte vet 
att det finns andra än de själva på vägarna, eller så är de både blinda och döva.
Jag fick både stretcha mitt vänstra längfinger, använda min tuta och höja min röst
över mullret från hojen vid 2 tillfällen idag mot denna kategori av bilister, så 
förhoppningsvis ser det efter lite bättre nästa gång de möter en MC.
Den här bilden som jag hämtat från HDCS´ FB-sida känns aktuell IGEN:
 
 
Men förutom dessa 2 spån, så var turen HÄRLIG!!!
 
 
Snart ska frugan och jag ut på restaurang och ha en kvalitetskväll tillsammans.
Det tycker vi att vi förtjänar!
Tycker inte ni det? 



Rock on!
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: