Ny vecka, nya möjligheter...

...men den här veckan började inget vidare.
Hade en "sån där" morgon i morse.
Började med att spilla ut ett helt glas juice i knät,
sen när jag skulle knyta ihop soppåsen och slänga den, lyckades jag tappa ut den
på golvet och slutligen när jag duschat så upptäckte jag att jag inte hade nån handduk.
SUCK!!!
 
Hade verkligen god lust att gå och lägga mig igen, men beslöt mig för att
ge dagen en chans ändå och tänka sig, dagen blev riktigt bra trots starten.
 
Efter jobbet idag hade vi besök av 2 av mina närmaste medbrottslingar i övertagandet
av Film-Sverige...
(Hehehehe)
 
 
Jeppe och Daniel.
En trevlig stund med en massa filmplanerande såklart
och så blev pågarna ännu mera övertygade om vad de önskar sig i framtien:
 
  
 
Hehehe
Harley is the shit!!!
 
Nu är det måndagsmys med familjen eftersom sönerna åker till mamma i morgon.
 
Min tyske regissör sade i lördags vid castingen:
"Don´t cut your hair!"
Jag svarade:
"Don´t worry..."
 
D-A-D - I wont cut my hair
 
 
Rock on!!!
3 Kommentarer
Postat av: Art By Tina - Konst & Fashion

Herregud vilken bra tisdag det blev nu när världens bästa låt kom på. Tack för den.

2013-08-27 @ 14:02:43
URL: http://trueborn.blogg.se
Postat av: Jane

Usch ! Vilken morgon...
Klart att du skall ha ditt långa hår kvar.
Kramar i massor / Jane

2013-08-27 @ 14:23:19
URL: http://janesunderbara.blogg.se
Postat av: Znogge

Hoppas att tisdagen började betydligt bättre!

2013-08-27 @ 18:54:42
URL: http://znogge.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: