Tyska filmbolag igen...

Ja, tyskarna gillar mig som viking...
 
 
...för igår var jag på en ny casting
till ännu en tysk vikingafilm och jag fick rollen direkt.
Om det blir en större statistroll, eller en liten "riktig" roll vet jag inte än, 
men det lär bli rätt mycket kameratid och en hel del agerande.
Kul!
 
Detta var min andra nyhet igår som TOTALT överskuggades av Jakobs flytt.
 
Igår hade vi också en liten spontan kräftskiva här hemma initierad av min svägerska Malin.
 
 
Det blev en kul kväll och huvudet var lite tungt idag när jag vaknade.
Men det blev träning ändå, trots mitt tunga huvud, men den här gången blev det
träning ensam eftersom Fidde är iväg och spelar Paint Ball.
 
 
Här hemma satte frugan ganska snart igång med att göra i ordning Jakobs rum
som vi ska ta över....
 
 
...och det tog inte lång tid förrän flera i familjen hängde på.
 
 
Riva tapet är ju kul!
Men konstigt känns det med en son mindre i huset, det är vi alla överens om!
 
Grillat har vi haft idag, avkoppling likaså och snart är det dags för efterrätt.
En go´ söndag idag!
 
Rock on!!!
3 Kommentarer
Postat av: camilla

Men vad kul att du fick rollen!
Grattis som fan!
Kan tänka mig att det känns tomt...
Men ändå kul med renovering :)
Kram!

2013-08-26 @ 07:48:31
URL: http://cammo69.blogspot.com
Postat av: chris

härligt med kräftskiva!

2013-08-26 @ 18:27:54
URL: http://chriisss.blogg.se
Postat av: maud

Kul med rollen och kul med renovering :) lycka till

2013-08-27 @ 17:40:37
URL: http://maudlove.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: