En lååång tisdag...

Ja, detta blev verkligen en låååång tisdag!
Jag har inte kört Harley på 6 dagar, 
(och kroppen har skrikit hojabstinens),
så idag blev det en självklarhet att ta hojen till jobbet.
 
 
Gött var det såklart också!!!
 
Efter jobbet hann jag precis hem innan vi skulle iväg igen och se 
Kabaré som Elles klass spelade upp.
Som vanligt var de MYCKET duktiga!!!
Elle, hon har verkligen talang!!!
 
 
 
Ingen tid att stanna upp och byta om för mig dock, 
jag tog hojen även dit och fick sitta i skinnkläderna under föreställningen.
 
Direkt efter det var det dags att dra till gymmet,
alltså återigen ingen tid att byta om, utan direkt hem på hojen,
packa träningsväskan och sen iväg igen.
Ett tufft pass som vanligt med Fidde...
 
 
...men lagom mysigt att byta från svettiga träningskläder till skinnkläder.
 
Nu är jag slutligen hemma och det är strax dags för duschen
och sen lär jag krascha i soffan....
 
Keep on rockin´!!!
3 Kommentarer
Postat av: Wiilow [Foto Tankar Känslor]

Det låter ända nice :) Härligt att få på sig skinnkläderna igen och då de mesta av dagen trots att det kanske va lite krångligt efter täningen. Kul med kabare :) Förstår att hon har talang :)

Sov gött nu.

2013-06-05 @ 00:05:19
URL: http://wiilow.blogg.se
Postat av: marina

Antar att det här vädret gör att det suger lite extra i "hojtarmen".

2013-06-05 @ 09:11:56
URL: http://www.marinasbay.blogspot.com
Postat av: Wiilow [Foto Tankar Känslor]

Natta Hej =)

SV: Men vad roligt att du känner till Anticimex och att ni varit på spelningar, fest osv :)Ska fråga Sami om ditt band om han känner till.
Vem vet kanske har du träffat Sami också då han varit i de svängarna en del. Mer har han nog varit i svängarna runt hårdrock och allt vad det heter.
Han är 78s årgång.

Tycker du får komma hit å träffa oss på din eventuella mc resa:) Vore super kul och jag tror vi alla har en del gemensamt. :)

2013-06-07 @ 00:52:42
URL: http://wiilow.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: