Lååång, härlig dag i Barda!!!

Dagen har spenderats på den häftiga slottsruinen 
Kronoberg utanför Växjö.
 
   
 
En lååång, och som vanligt, rolig inspelningsdag med ett RIKTIGT kul gäng.
2 barn, fascinerade och skraja, fick sitt stora äventyr bland läskiga karaktärer 
och såklart hjälten Karl, bakom murarna i denna riktigt coola ruin.
 
Lite modiga var de allt, 
för inte vem som helst hade vågat sig in här, eller...? 
 
 
Hehehe
 
2 inspelningsdagar kvar i Barda för mig, om 1.5 veckor.
De ser jag verkligen fram emot!!!
 
Efter hemkomsten blev det fika hos Sanna och Max och 
sen kom Gabbe hem.
Gött!
 
Imorgon, tillbax till verkligheten igen med en vanlig arbetsdag,
men det är ju FREDAG, så den är ABSOLUT välkommen!!!
 
Rock on!
 
2 Kommentarer
Postat av: camilla

Idag är det fredag! Och jag är ledig!
Fast...dom kommande 4 veckorna har jag ju lördag hela veckan ;)
Kram!

2013-06-14 @ 08:19:53
URL: http://cammo69.blogspot.com
Postat av: Ama de casa

Så du har ett par dagar till kvar att skrämma små barn. Coolt! :-)

2013-06-14 @ 10:55:16
URL: http://amacasa.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: