Midsommardagen.

En lagom avslappnad dag är perfekt så här efter ett gött midsommarfirande.
Vi var i Skanör igår, hos våra vänner Petra och Greger, 
där även Klara, Rosa, G-H och deras lilla Agnes var...
 
 
...Agnes som är hedersmedelm i min egen lilla fanclub sen mina insatser i Barda.
 
 
 
Förutom väldigt god mat och dryck och riktigt gott sällskap,
så var det såklart också både lekar och tävlingar...
 
   
 
...och det förlorande laget var inte alls bittert.
 
 
Hehehe
 
Efter en eftermiddag och kväll med detta glada gäng, sov vi över
och på morgonen bjöds vi på jättegod fruksost innan hemfärden.
 
Efter nån timmes avkoppling hemma blev det avfärd till Bjärred där vi firade 
Hjalmars 6-årsdag.
 
 
Sen skulle vi egentligen hem till goda vänner ikväll också för en grillkväll,
men det blev tyvärr inställt på grund av tragiska nyheter i deras närhet.
Verkligen tråkigt för dem och vi tänker på dem.
 
För oss blev det en lugn och skön lördagskväll hemma,
bara min kära hustru och jag.
Det är inte dumt!
 
 
Ha en riktigt bra kväll och...
 
ROCK ON!!!
1 Kommentarer
Postat av: camilla

Låter som att du också hade en kanon midsommar.
Oj...inställt på grund av tragiska nyheter i deras närhet...det lät inte bra...
Hoppas att det inte var allt för allvarligt.
Kram!

2013-06-23 @ 08:16:12
URL: http://cammo69.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: