Tisdag...

Så var det andra dagen i veckan och dagarna rullar på i bra fart.
Inget teaterrep idag, men replikpluggande, replikpluggande och 
ännu mera replikpluggande...
Puh!
Nä, det var ju inte Nalle Puh jag skulle spela, utan Bamsefar!
 
 
I morgon ska Maria och jag kolla in en ny bil och det ska såklart bli spännande.
Maria har ju fått nytt jobb och ska börja pendla till Malmö,
så vår tanke är att hon kör nya bilen till och från jobbet och jag kör vidare med gamla bilen.
Gamla bilen blir ju då min "vinterbil", eftersom jag kör hoj så ofta jag kan på sommarhalvåret.
 
På torsdag är det rep igen och så på fredag är det då dags för ett teaterbesök 
för Maria och mig och så BARDA på Barnkanalen klockan 19:15.
Ja, eller på svtplay.se och där kan du redan nu få en aptitretare.
 
 
 
Rock on!
2 Kommentarer
Postat av: Znogge

Hoppas bilen motsvarar förväntningarna. Inte lätt att välja och göra att bra köp...

2013-10-01 @ 21:35:24
URL: http://znogge.wordpress.com
Postat av: camilla

Ny bil ja..det skulle vi också behöva. Jag blev ju stående på E4:an i måndags.
Nu har jag fått låna en bil av en kompis. Jag har ju 2,5 mil till jobbet. Så en bil måste jag ju ha...
Kram!

2013-10-02 @ 07:45:32
URL: http://cammo69.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: