ÄNTLIGEN!!!!!

Väntan har varit lååång och jooobbig och på grund av detta så har 
min säsong börjat senare än den brukar,
men NU, SLUTLIGEN är Harleyn färdig och jag kunde hämta den idag hos Jörgen!!!
LYCKA och GLÄDJE!!!
 
Ni som inte kör hoj och som inte riktigt kan förstå det jag beskriver...
Den här bilden hittade jag på Bikers powers FB-sida och den säger allt:
 
 
Jag tog en 2.5 lång tur med hojen idag...
Bara jag, min Harley, blå himmel och den öppna vägen...
 
 
UNDERBART!!!
Nu mår jag bra i kropp, själ och hjärta!!!
Så här glad var jag när jag kom hem:
 
 
Hehehe
STORT tack till min vän, Jörgen Malmberg, för hans hårda arbete med hojen!!!
 
Men det har inte bara varit en Harley-dag idag...
Min kära hustru och jag inledde dagen med att käka brunch på
Vismarslövs Bagarstuga.
 
 
Det var riktigt gött!!!
 
Just nu håller vi på med lite trädgårdsarbete här hemma och 
kvällen kommer att bli en lugn och skön hemmakväll.
 
Arbetsveckan avslutades med en AW på HIPP i Malmö med folk inom filmvärlden.
 
 
Det blev en trevlig tillställning med både nya och gamla vänner och en perfekt
avslutning på arbetsveckan.
 
Ha en fortsatt riktigt bra helg!!!
 
Rock on!!!
1 Kommentarer
Postat av: Millans Värld

Det låter riktigt härligt att susa fram sådär.
Själv tillhör jag skaran som aldrig suttit på en hoj.
Ha en fortsatt fin helg!

2014-04-13 @ 10:09:22
URL: http://millansvarld67.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: