Ledig måndag...

Ja, jag tog den här dagen ledigt från jobbet för att försöka 
komma i balans med dygnet igen efter New York.
"Jag behöver semester för att vila efter min semester..."
Så skulle jag kunna uttrycka det. 
Hehehe
 
Det har varit gött att vara ledig och jag har haft tid att
både göra sånt som jag inte hunnit med den senaste tiden och koppla av.
 
Just nu är det rätt mycket avkoppling...
 
 
 
Maria, den stackaren, var inte lika förutseende utan har jobbat idag,
ja, hon jobbar till och med fortfarande.
Hon har utvecklingssamtal med några föräldrar både idag och i morgon, 
så hon börjar med en lååång dag direkt.
Stackars hustru!!!
 
Veckans låt är till dig:
 
The Ramones - She´s the one!!!
 
 
 
Rock on in heaven, Joey Ramone!!!
 
  
 
2 Kommentarer
Postat av: Znogge

Välkomna hem! Hoppas ni har haft det riktigt bra. Jag valde också att ta en dag ledigt när jag kom från Brasilien. Man behöver den extra dagen!

2014-04-28 @ 21:39:30
URL: http://znogge.wordpress.com/
Postat av: marina

Det kan absolut vara skönt med lite ledighet för att vila upp sig efter semestern ;) Skämt åsido så kan det vara riktigt jobbigt med tidsomställningen.

2014-04-29 @ 05:09:42
URL: http://www.marinasbay.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: