SEMESTER!!!!

Så OTROLIGT efterlängtad och
så FANTASTISKT välkommen när den nu SLUTLIGEN har anlänt!!!
Just nu är det den bästa stunden av den,
för just nu har jag 4 helt orörda veckor framför mig...
SEMESTER!!!
 
 
YES!!! 
 
Snart ska jag till Landskrona och diskutera samarbetsmöjligheter mellan 
Landskrona kommun och Skräckfabriken AB...
 
 
...och i natt tar vi första tagningen av vår långfilm med ViJe Productions!!!
 
 
Stora grejor i görningen och det känns RIKTIGT bra!!!
 
Fredagshumorn tillägnar jag mina fotbollsintresserade vänner som 
nu kanske har lite saknad efter VM...
 
Minions - Football
 
 
Never stop rockin´!!!
1 Kommentarer
Postat av: Micke

Då tillönskar jag dig en superb semester och lycka till med samarbetet där. :)

2014-07-11 @ 19:48:19
URL: http://guldkryckan.blogspota.se

Kommentera inlägget här:

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: