Semesterlördag...

Ja, semesterlördagar är lite annorlunda mot "vanliga" lördagar.
Den innehåller inte samma behöv av att hinna med så mycket som möjligt,
för snart ska vi börja jobba igen.
Nä, jag ska inte börja jobba förrän om 3 veckor, så jag kan ta det rätt lugnt idag också.
Gött!!!
 
En väldigt lugn morgon och förmiddag med sönerna,
medan Maria var iväg och brunchade och badade med sin syster, Malin.
 
 
 
Sen blev det en hojtur för min del,
följt av en nödvändig tvätt av hojen och det är nu jag drar nytta av att jag gjorde
lite justeringar på hojen förra helgen inför filminspelningen.
Jag ändrade hojen från en bekväm passagerarhoj med sissybar,
till en fortfarande bekväm passagerarhoj fast utan sissybar,
till en solohoj...
 
   
 
Ja, jag bytte sadel och det gick rätt snabbt.
Tvätten av hojen blev MYCKET lättare nu med mindre sadel.
 
Men jag kör gärna med passagerare, så jag monterar snart på den större sadeln igen.
 
Men nu är det dags för en kall öl och lite grill.
 
Rock on!!!
2 Kommentarer
Postat av: Znogge

Jag är inte så insatt men hojen ser snygg ut! Däremot när jag ser ert hus så undrar jag om jag inte vet precis var ni bor! Vi har en hund från er lilla håla...

2014-07-20 @ 21:11:46
URL: http://znogge.wordpress.com/
Postat av: camilla

Kan tänka mig att du kör mycket hoj i sommar.
Vilken sommar!
Till slut kom den med råge :)
Kram!

2014-07-20 @ 21:50:10
URL: http://cammo69.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: