Blandat avslut...

,,,på en turbulent vecka.
Idag var det dags för begravning av min vän Per.
En fin ceremoni med vänner, kollegor och familj.
(Här är jag och Per när vi var med i operan, "Livet med en idiot" på
Malmö Musikteater 2004-2005.)
 
 
Efter begravningen krävdes ett par mil på hojen för att rensa skallen.
När jag sen kom hem hade mina töser ordnat en liten 
minikräftskiva bara för oss. 
 
 
Mysigt och precis vad jag behövde för att vända kvällen till något positivt.
Tack kära töser för ett mysigt fredagsmys!!!
 
Jag önskar er alla en riktigt bra helg!
 
Rock on!
1 Kommentarer
Postat av: Micke

Jo..det är tufft när vänner går bort, men man går ju vidare och har alla minnen. Ingen tröst till 100 % men kanske lite.

Ha en fin fortsättning på helgen nu.

2014-09-27 @ 12:15:59
URL: http://guldkryckan.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: