Highschool Musical.

Min bonusdotter Ellenor fyller 8 i år och tillsammans med sina kompisar tillhör hon den stora skara vilda och glada småtjejer som ÄLSKAR Highschool Musical.
Hysterin är total!!!
Men det är ok tycker jag, jag var själv total Star Wars fantast när den första filmen kom 1977 och såg den 3 ggr på bio.



(Det var ju långt före videon och evigheter före DVD.)

Den fascinationen höll i sig långt upp i vuxen ålder, så jag har full förståelse för tjejernas fascination för Highschool Musical.
Men jag vill bara säga att som vanligt kom Ramones först...
;-)




Rock n Roll Highschool.
5 Kommentarer
Postat av: Anonym

Då skulle du har varit på sci-fi mässan i Malmö. Där fanns star wars ÖVERALLT! Jag är också star wars fan!

2009-04-21 @ 20:41:26
Postat av: Lisa Sorkine

Jag är också star wars fan! Var du på sci-fi mässan i Malmö? Där fanns star wars ÖVERALLT!

2009-04-21 @ 20:43:56
Postat av: Liv

Jag är oxå ett fan av high school musical! Jag är ju bara 35 år så det är väl ok?? hehe.....

2009-04-21 @ 21:03:31
URL: http://pysselliv.blogg.se/
Postat av: Ola Ahlm

Ge ett stort GRATTIS till Elle från oss..hipp hipp huraaaaaaa

2009-04-22 @ 14:34:15
Postat av: Micke

Micke:

STAR WARS är bäst fortfarande!!!

32 år efter första filmen. :-)

2009-05-14 @ 19:16:58
URL: http://loveliferock.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: